Poniedziałek, 27 czerwca 2016

DPD

Pierwszy raz na rowerze do pracy. Brzmi to pewnie trochę dziwnie zważywszy, że trochę jeżdżę, ale moja praca nie bardzo współgra z przyjeżdżaniem na rowerze. Podobało mi się średnio. Rano, pomimo przeprawy przez most Pionierów jeszcze jako tako. Powrót niefajny. Wolę jednak chyba autem, muzyczka, klima luzik. A na rowerze - walka o przetrwanie, pędzące auta, śnięci piesi, hałas , smród spalin. Eeeee. Wolę las i śpiew ptaków. No, nic zobaczymy jeszcze. Może się przekonam i czasami będę jeździł.

Jak już byłem na rowerze w centrum to grzechem by było nie zrobić miodowych cycków. Dla nie wtajemniczonych - dwa razy podjazd i zjazd Miodową, dzięki czemu na wykresie wysokości powstaje malowniczy kształt. Na górze koksów, żadnego nie spotkałem.
Powrót z Miodowej ścieżkami przez las, Arkońską strzałą i przez Jasne Błonia. Po drodze odwiedziłem dziewczynę Piotra. Mam wrażenie, że Betka jest ostatnio zaniedbywana. Kusząco pomalowane usta sugerują, że chyba nie będzie zbyt długo czekać.

• Sprzęt Cieniostwór

Jarek, sugerujesz, że na Pionierów "mordują" rowerzystów? Szoszoni zawsze pomykali prawie wyłącznie tamtędy, a nie Cłowym. Ja muszę się przynajmniej 2x w tygodniu przeprawić z ciężką sakwą, nie będę ganiać po schodach, to już wiolę Poznańską. :/
Przebieg trasy masz faktycznie paskudny, szkoda wdychać tyle spalin. W okresie wakacyjnym natężenie ruchu w mieście trochę słabnie, możesz więc trochę potestować jak to wygląda. Jedyny plus, że w dzień powszedni do Miodowej dotarłeś. ;)
małe wredne zielone - 07:00 środa, 29 czerwca 2016 | linkuj
Praktycznie całą trasę mam ruchliwym ulicami, więc nie tylko most, ale i cała droga jest paskudna.
Ula: oczywiście chodnikiem. Nie ma siły, który by mnie zmusiła do jechania tam jezdnią. Sam zbyt często jeżdżę tam samochodem :)
Jarro
- 20:10 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj
Betka, Miodowa - uprzejmie donoszę, że Wasz chłopak puszcza Was kantem. Dokazuje z Puszczalską, gdzieś tam, gdzie świadków zabaw w trójkącie z Edkiem niedostatek. ;)

Jarek, dojazdy do pracy dla większości sa w godzinach szczytu komunikacyjnego, więc jak nie ma jakiejś fajnej trasy, pozostaje walka o przetrwanie. Jechałeś M. Pionierów chodnikiem czy jezdnią?
małe wredne zielone - 13:38 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj
Ja jestem dla Betki chłopakiem na trudne czasy, jesienią i zimą jakoś tłumów wielbicieli nie widzę, jak trzeba dać jej czapkę albo szalik .... Wyobrażam sobie , ze jazda przez Most Pionierów nie musi być rozkoszą i nie dziwię się, że nie kuszą Cię regularne dojazdy rowerem w takich warunkach. Ja mam doskonały dojazd.
leszczyk
- 07:36 wtorek, 28 czerwca 2016 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzien