Środa, 9 marca 2016
Cieniostwór na asfalcie
Dziś zrobiłem mały test Canyona na asfalcie. Tradycyjny balonik przez Lubczynę. Zero terenu - sam asfalt. Miejscami dość nierówny. Sporo wyrw i innych dziur w jezdni. Jeszcze ze dwa lata temu ta pętla nieźle nadawała się na szosówkę. Dziś strach byłyby nią pojechać.
Test nie jest pełny, bo GPS włączył mi się dopiero po jakiś 13 kilometrach, ale i tak łączny czas to 1:35 a długość trasy dobrze znana czyli 39 km. Tempo było lekko treningowe, czyli bez zarżnięcia. Warunki takie sobie - głównie boczny wiatr. Średnia wyszła przyzwoita. Generalnie chyba gorzej niż na Axisie jedzie się pod wiatr - tam się mogłem bardziej położyć. Po za tym coś muszę pokombinować z kierownicą, bo nadgarstki układają mi się w nienaturalny sposób. Na początek rogi i może eksperyment z odwróceniem mostka. Jak nie pomoże, to będzie trzeba chyba dłuższy mostek kupić. No i tyłek zaczął mnie trochę boleć, czyli albo się przyzwyczai, albo siodełko do zmiany. Może będzie trzeba zainwestować w jakiś ass fitting :)
Test nie jest pełny, bo GPS włączył mi się dopiero po jakiś 13 kilometrach, ale i tak łączny czas to 1:35 a długość trasy dobrze znana czyli 39 km. Tempo było lekko treningowe, czyli bez zarżnięcia. Warunki takie sobie - głównie boczny wiatr. Średnia wyszła przyzwoita. Generalnie chyba gorzej niż na Axisie jedzie się pod wiatr - tam się mogłem bardziej położyć. Po za tym coś muszę pokombinować z kierownicą, bo nadgarstki układają mi się w nienaturalny sposób. Na początek rogi i może eksperyment z odwróceniem mostka. Jak nie pomoże, to będzie trzeba chyba dłuższy mostek kupić. No i tyłek zaczął mnie trochę boleć, czyli albo się przyzwyczai, albo siodełko do zmiany. Może będzie trzeba zainwestować w jakiś ass fitting :)
- DST 39.00km
- Czas 01:35
- VAVG 24.63km/h
- VMAX 33.80km/h
- Temperatura 8.0°C
- Kalorie 1100kcal
- Podjazdy 50m
- Sprzęt Cieniostwór
- Aktywność Jazda na rowerze
Komentarze
Szukanie prawidłowej pozycji to czasem miesiące ustawiania siodełka, bloków, kiery...
Dwa podstawowe punkty to: rzepka w kolanie nie wyprzedza osi pedału (korby na poziomo), i kierownica zasłania Ci widok piasty (przedniej, oczywiście). Reszta to szczegóły... James77 - 16:18 sobota, 12 marca 2016 | linkuj
Dwa podstawowe punkty to: rzepka w kolanie nie wyprzedza osi pedału (korby na poziomo), i kierownica zasłania Ci widok piasty (przedniej, oczywiście). Reszta to szczegóły... James77 - 16:18 sobota, 12 marca 2016 | linkuj
Tak właśnie myślałem, że z gpsem coś się podziało. Przerażają mnie średnie moich znajomych...
leszczyk - 08:07 czwartek, 10 marca 2016 | linkuj
Komentuj