Sobota, 8 sierpnia 2015

Puszcza Bukowa na leniu

Dziś rano miałem rowerowego lenia, ale wypadało zmusić organizm to jakiegoś wysiłku więc pojechałem do Puszczy Bukowej. Na początek dwa razy Smocza. W trakcie jazdy przypomniałem sobie to drodze w kierunku ogrodu dendrologicznego, którą jechałem ostatni raz chyba na nartach biegowych :) Droga fajna, na początku lekki spadek potem coraz bardziej stromo. Wąska, między drzewami, ostre zakręty. Gdyby nie dużo piachu na asfalcie, byłoby idealnie. Zjechałem do bruk, zawróciłem i wjechałem do góry. Na początku jest mocno stromo. Strava pokazuje nawet 16% potem się wypłaszcza. Wole podjazdy o charakterystyce odwrotnej, ale i tak jak na nasze liche warunki ten jest niezły.
Potem pojechałem w kierunku Dobropola. Tak dobrze mi się jechało, że już nie chciało mi się zawracać i robić podjazdu więc przez Stare Czarnowo i Wielgowo  wróciłem do domu. Fotek też jakoś dziś nie robiłem.
Jak leń to leń :)
Nie mniej i tak prawie pół kilometra w pionie udało się wykręcić.