Piątek, 24 kwietnia 2015

Masa Krytyczna

Pierwsza (!) w tym roku szczecińska masa krytyczna odbyła się na prawobrzeżu. Nie jestem wielkim fanem blokowania w piątkowe popołudnie ruchu na ulicach miasta, ale skoro impreza ruszała prawie spod mojego domu to grzechem było by nie być na niej. Masa rozpoczęła się od przemówienia oficera rowerowego i przedstawiciela policji. Niestety niewiele było słychać z powodu braku nagłośnienia.
W imprezie wzięło udział około 150 rowerzystów, którzy w eskorcie policji przejechali 9 kilometrów po ulicach Dąbie i oś. Słoneczne. Atmosfera była...hmmm...stonowana.

Przed startem

Ja w tłumie rowerzystów © Newsbike

Spotkanie w realu :) © Newsbike

Na trasie

Impreza taka sobie. Widać, że przeżywa regres. Może przez zatracenie swojej cykliczności, a może już wyczerpała swoją formułę.
Nie mniej była okazją aby spotkać kilku znajomych, w tym Adam "Coolertransa", z którym znaliśmy się do tej pory z bikestata.

Po masie zrobiłem jeszcze dookoła lotniska rundkę z interwałami, bo na 9 km szkoda było rower ruszać :)