Piątek, 22 sierpnia 2014

Popołudniowy wypadzik do puszczy

Trzeba było zobaczyć niewidzianą od ponad miesiąca Puszczę Bukową. Tym razem trasa przez oś. Bukowe wyremontowaną drogą górską i po wjechaniu na przełęcz kierunek na Podjuchy. Drogą podjeżdżało mi się gorzej niż kiedyś, bo na szutrze koła mi się uślizgiwały. Przy zjeżdżaniu asfaltówką w kierunku Podjuch odbiłem w las brukowaną drogą  na szlak niebieski. Po niecałym kilometrze trzęsawki w lewo po górę wąską leśną ścieżką.

Bagnisko przy zjeździe z bruku

Po chwili wspinaczki dotarłem do skrzyżowania szlaków i rezerwatu Bukowe Zdroje

Chwila na łyk z bidonu i wyrównanie oddechu :)

Ze skrzyżowania udałem się żółtym szlakiem. Droga wybitnie malownicza. Namiastka prawdziwych gór.

Na żółtym szlaku, niestety zdjęcia nie oddają uroku tej drogi

Żółty szlak dochodzi z powrotem do brukowanej drogi. Niestety od tego miejsca kocie łby zamieniają się w koszmarne błoto.

Ehhh a taki miałem czysty rowerek...

Z Puszczy Bukowej wyjechałem na ulicę Mączną w okolicach szpitala. Dalej do Zdroji i do Dąbia. Na koniec jeszcze rundka w kierunku Wielgowa, co by trochę obtłuc błoto z opon.
Forma nadal jeszcze nie taka jak przed urlopem, ale już troszkę lepiej.