Wtorek, 22 lipca 2014

Gałęzią w oko

Krótka późnopopołudniowa rundka z nieprzyjemną przygodą. Koło 20 w gęstym lesie robi się ciemnawo w przyciemnianych okularach więc jadąc piaszczystą drogą na chwilę je zdjąłem. No i omijając jedną z łach piachu.... trach.... dostałem gałązką prosto w oko. Ból paskudny ale jakoś dało się dojechać te 20 kilometrów do domu choć tempo od razu mi spadło do jakiś 15 km/h , bo mi się obraz rozmazywał a z jednym okiem otwartym dość kiepsko się jeździ.
Z perspektywy dwudniowej z okiem już lepiej - widzę na tyle, że mogę do kompa usiąść. Wczoraj cały dzień przechorowałem, ból naprawdę paskudny a wspaniałe zwycięstwo Majki oglądałem jednym okiem, które też specjalnie oszczędzałem na tą chwilę :).
Jest naucza na przyszłość, nie zdejmujemy okularów nawet na dość szerokiej leśnej drodze.

Po za tym wnioski z wycieczki - w lesie okropnie dużo piachu. No i hit wycieczki: wjazd przy działach koło rzeki Płoni na ulicę Relaksową. Poniżej...

Szkoda, że tłuczonym szkłem nie wysypali

Przecież po tym ani nie da się ani iść, ani samochodem ani rowerem. Same ostre krawędzie. Jak się ktoś na tym przewróci to będzie szpital.
Tempo dziś marne ze względu na upał, piach i oko :)