Piątek, 27 czerwca 2014

Binowo

Pojechałem zobaczyć co słychać w Binowie. I duża niespodzianka in minus. Plaża została ogrodzona i najwyraźniej będzie płatna. Do czego to już dochodzi...Oj nie podoba mi się to.
Wybrałem drogę przez Puszczę Bukową. Najpierw "drogą nizinną" potem remontowaną "drogą górską". Wygląda na to, że niedługo zostanie otwarta, bo dziś po drodze chodził "kierownik z laptopem".

Droga górska

Binowo widok z plaży, na którą wlazłem nielegalnie

Z plaży pojechałem nieznaną wcześniej  drogą w kierunku Chlebowa. Fajny skrót i bardzo ciekawa droga pod względem ...agrarnym.
Na kilometrowym odcinku jak się las kończy do pierwszy zabudować, rosną na polach cztery rodzaje zboża - owies, jeczmień, żyto i pszenica. Można dzieci z miast na wycieczki prowadzić.

Będzie owies dla konia :)

Z Chlebowa już znaną trasą do Radziszewa i ze Zdrojów rundka wokół lotniska, a w Dąbiu rundka przez nowy węzeł drogowy, tak aby 50 zrobić.
Jadąc z Chlebowa minąłem 2/3 wycieczkowej ekipy Jewtiego czyli p. Ewę i ultrakolarza p. Tomka, którzy raźno pedałowali pod górkę.  Nie ma siedzenia w domu nawet jak się dopiero co zrobiło 400 km. Szacunek.