Czwartek, 12 czerwca 2014

Serwisowo po okolicy

Po kliku dniach odpoczynku przeznaczonego na leczenie pleców i kolana przyszedł czas aby ruszyć trochę już zastałe mięśnie. Krótka jazda z  myciem i smarowaniem roweru oraz drobne poprawki ustawień. Po ostatniej setce w pedałach zatrzaskowych rozbolało mnie lewe kolano. W związku, że z "chondromelacją III stopnia" nie ma żartów i trzeba dbać i oszczędzać ten cenny staw  to było krótko i nieforsownie.
Plecy już prawie nie bolą, za to kolano odezwało się już po jakiś 5 kilometrach. Przy lekkiej jeździe jeszcze jest ok, ale jak na próbę zrobiłem kilka sprintów, na twardym przełożeniu to już fajnie nie jest. Nie licząc sprintów to jazda w tempie kardio czyli puls 130.
W perspektywie czekającej mnie za tydzień rowerowej wycieczki na Rugię, zastanawiam się czy jest sens jechać w sobotę na Pętlę Drawską, czy dać sobie jeszcze trochę odpoczynku.
Jakoś tak wyszło, że dziś zamiast opisu trasy trochę medycznych wynurzeń :).
Do trasy z Endomondo dodane 3 km, które się nie zapisały.

P.S. Z Endomondo dostałem w nagrodę za aktywność konto premium na 7 miesięcy. Gratis. Zaskakująco długa promocja.   Czyżby "ciasteczka" doniosły, że zainstalowałem sobie Strave :)