Czwartek, 5 czerwca 2014

Eksperymenty

Cały czas mam wrażenie, że SPD nie przenosi mi w pełni siły na pedały. Dlatego przejechałem się dziś ze zwykłymi pedałami, w butach SPD ale bez bloków. Oczywiście nie da się tak jeździć :). Podeszwa buta jest za mało przyczepna. Noga się ślizga, czasami spada przy mocniejszym przyciśnięciu, szczególnie na podjeździe. Można sobie krzywdę zrobić. Ale rzeczywiście jak but dobrze siedzi na pedale to jakby siła większa na korbę szła. Hmmm :). Trzeba w takim razie blokami w bucie jeszcze pojeździć tam i z powrotem.
Przy okazji troszkę poćwiczyłem jazdę na slickach na mokrej nawierzchni i sprinty. 500 metrów jestem w stanie jechać na maksa potem prędkość spada. Dobrze wiedzieć jakby mi przyszło do głowy w jakiś zawodach wystartować :)

• Sprzęt Rubi

Oj tam hardkor - 30 dało się jechać a nawet do 40 rozpędzić, ale jak mi stopa spadła to już mi się odechciało :).
Dzięki za rady, luźna stopa w bucie to jest dobry trop. Ale jak sobie docisnę rzepy na maksa, to stopa mi się odparza. Najwyraźniej trzeba czekać aż się utwardzi.
Jarro
- 19:29 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj
W butach z zatrzaskami ważne są dwie kwestie:
- maksymalnie sztywna podeszwa
- bardzo dobre umocowanie stopy w bucie

To są moje spostrzeżenia i nie musisz ich brać pod uwagę, ale takie mam doświadczenia.
Jazda w butach bez spd to jakiś hardkor ;-)
James77
- 18:53 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sttoj