Niedziela, 23 lutego 2014

Nad Miedwie

Dziś korzystając z wiosennej pogody postanowiłem odwiedzić okoliczne lasy i pola i jeziora :), czyli rundka przez Kliniska, Sowno, Promenadę w Morzyczenie i odrobinkę wietrznej Niziny Pyrzyckiej. Z zahaczenie o Stargard Szczeciński. Pogoda ładna i do Żarowa jechało się dość przyjemnie. Od Żarowa zaskakująco silny wiatr w twarz. Tym razem nie omijałem Stargardu tylko wjechałem do miasta. Dzięki temu miałem okazję poznać "sportową autostradę".

Ścieżka rowerowo-biegowa Żarowo-Stargard.

Ścieżka fajna tylko trochę nieposprzątana niestety. Ruch - którego akurat na tej fotce nie widać - niesamowity. Mnóstwo rowerzystów, biegaczy, nordicwalkingowców i rolkarzy. Pięknie.
Ze Stargardu DDR do Morzyczyna. Na tej drodze ruch rowerowy też spory. Chwilka odpoczynku i zadumy nad Miedwiem. Przy okazji sesja fotograficzna, głodomorów, które przypłynęły po moje ciastka.

Lutowa panorama Miedwia

Autoportret z kaczkami w tle :)

Jezioro łabędzie

Po miłych chwilach nad Miedwiem, kierunek na Kołbacz i walka z wiatrem. Czy koła Stargardu zawsze tak dmucha?
Później już dawną 3 do Szczecina. Bez przygód.

Podsumowując pogoda piękna, tylko trochę mnie dziś wiatr wymęczył. No i śniadanie coś za mało energetyczne było jak na takie warunki.