Sobota, 8 lutego 2014

Dookoła Puszczy Bukowej lutowo

Korzystając w wiosennej pogody w środku lutego wybraliśmy się z Abarth`em dookoła Puszczy Bukowej. Opcja trasy "+" czyli trochę dłuższa z zaliczeniem Gryfina. Pogoda ładna - choć wg meteo miało być słońce. Niestety tylko miejscami nieśmiało się przebijało. Pierwszy docinek do Gryfina cały czas pod wiatr. Mało wiosenny.  W Gryfinie rzut oka na spływającą Odrą krę.

Lody puściły :)
Z Gryfina w kierunku Starczego Czarnowa. Wiatr boczny ale nie dokuczliwy. Po drodze sporo rowerzystów i spotkanie z jadącym w tym samym kierunku rowerzystą. Do Gardna sobie pogadaliśmy. Pan ma 64 lata i jeździ po parę tysięcy km rocznie. Ot tak dla przyjemności, BS nie prowadzi. Forma taka, że nie jednego młodego by ujechał, bo na podjazdach nawet bez zadyszki.
Na polach wiosna.

Po drodze pitstop na uzupełnienie energii i bilansu płynów w organizmie :). Przy okazji fajny kamień.

Krzesełko idealne tylko ta woda...

Ze Starego Czarnowa na Szczecin. Pomimo, że z wiatrem i przyjemnie to  stwierdziliśmy z Abarhem, że po przerwie w robienie dłuższych dystansów 60 km na dziś starczy. Trzeba ciało stopniowo przyzwyczajać. Szczególnie te partie na d...
Wycieczka przyjemna, pomimo "przygody" na rondzie w Gardnie. Piękną wiosnę mam tej zimy.