Środa, 13 listopada 2013

W ciemności 2

Kolejna listopadowa jazda po zmroku. Trasa maksimum bezpieczeństwa czyli ścieżką rowerową do centrum i z powrotem. Tym razem pod Pomnik Czynu Polaków i z powrotem. W sumie na drodze nic ciekawego. Zimno, czas pomyśleć o jakieś kominiarce i ochraniaczach na buty, czy innym ocieplaniu najniższej części ciała, bo coś mi stopy drętwieją.

Bartolomeo Colleoni

Orły czuwają

Nie ma to jak wieczorna przejażdżka
davidbaluch
- 06:59 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj
No nie strasz mnie, że ja za 5 lat w zimne wieczory będę tylko przy kominku się grzał :) A tak poważniej to nie jest jeszcze tak źle z temperaturą. Kwestia jakiegoś przyzwoitego tempa na początku i potem temperaturę się trzyma - nawet twarz nie drętwieje :)Tylko u mnie w stopy zimno. Gorzej, że akurat mam silnie rozwinięte poczucie ograniczania ryzyka więc po ciemku na prawobrzeżu to bezpiecznie czuje się tylko ścieżką do miasta, a to nudne :(
Jarro
- 19:08 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj
Fajne są nocne wycieczki ale dla mnie już za zimno :) Stare kości ciepła się domagają :D
Trendix
- 17:47 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj
Dzięki, nic szczególnego ...robione komórką :). Może faktycznie o pomyśle o butach, to będzie mój pierwszy rowerowy sezon zimowy, więc nie wiem ile będę jeździł. Dużo zależy od aury, bo jak spodnie troszkę śniegu to jednak wolę narty biegówki.
Jarro
- 10:14 czwartek, 14 listopada 2013 | linkuj
Zamiast ochraniaczy zainwestuj w buty zimowe ...ochraniacze to jeden sezon...ładne zdjątka...
jewti
- 22:31 środa, 13 listopada 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otemi