Niedziela, 10 listopada 2013

Rowerowy Hubertus

Hubertus więc łowy na grubego zwierza. Oczywiście na rowerze i bezkrwawe, czyli druga edycja "Rowerowej pogoni z lisem". Fajny pomysł na zagospodarowanie wolnego czasu w długoweekendową niedzielę, okazja poznania rowerzystów ze Szczecin na Rowerach i zjedzenia zupy dyniowej.
Wyjazd przed 10 na miejsce zbiórki, czyli Głębokie. Bez jakiś niespodzianek dotarliśmy z Abarthem na miejsce nawet troszkę przed czasem. Po kilku minutach tłumnie zaczęli się zjawiać uczestnicy pogoni z pomysłodawcą i organizatorami na czele czyli Jewtim i lisicą Janą.

A my z Abarhtem skromnie w tle © Madbike

Po chwili było już sporo młodszych i starszych amatorów jazdy na rowerze w tym dwa tandemy.

Axis, Abarth i Siwobrody:)

Szeryf Leszek przedstawił zasady gry i ruszyliśmy. Mi akurat trafiło się zadanie zabezpieczanie przejazdów przez ulice, w związku z tym czujna jazda w czubie peletonu :).
Po wjechaniu w na leśne dukty rozpoczęło się szukanie lisich ogonów. Nawet jeden udało mi się zdobyć.

Ja z ogonkiem :)

W wyznaczonym miejscu nagonka poszła w las i łapanie lisa rozpoczęło się na serio. Królem tegorocznego polowania został Paweł, który pierwszy go wytropił :)

Lisek w lesie © Madbike

W oczekiwaniu na lisa

Po zakończeniu łowów udaliśmy się do gospody Zjawa a kiełbaski i ciepłą herbatkę. Na miejscu przy ognisku czekał na nas stały bywalec ...

Kiełbaska w takim towarzystwie smakuje najlepiej :)

Odebrałem też nagrodę za znalezienie jednego z lisich ogonów.

Nr 13 czyli smycz krossa :) © Madbike

i zjadłem pyszną zupę dyniową. Polecam.

Po 1,5 godzinki spędzonej na pogaducha pora była wracać.

Gotowi do startu © Madbike

Przez Dobrą - najpierw w sześciu a później do samego Dąbia z nowo poznanymi kolegami Jarkiem i Marcinem. Bez przygód.

Podsumowując. Bardzo fajna impreza, super towarzystwo. Czego chcieć więcej :)