Środa, 11 września 2013

Leśny balonik

Dziś w ramach odpoczynku od odkrytych przestrzeni i asfaltu rundka po lasach. Udało mi się tak wymyślić trasę, że w "terenie zadrzewionym" było z 90%. Fajna jazda. W lesie o tej porze (późne popołudnie) przyjemna wilgoć w powietrzu. Grzybów nie ma.

Las jak las :)

Były też choinki i to całkiem spora plantacja.

Hmmm do świąt jeszcze daleko ale miejsce warte do zapamiętania....;)

Był też bardzo mną zainteresowany byczek

Cisewo - byczek Fernando

Po drodze zorientowałem się, że okulary, które wcześniej wsadziłem do kieszeni na odcinku gdzie las był głęboki i ciemny jakoś mi wyparowały. Nawrotka i bez większej nadziei poszukiwanie zguby. I proszę po jakiś dwóch kilometrach...są :)

Zguba i to nawet nie przejechana

Przy okazji na fotce widać stan drogi w okolicach Wielichówka. Coś jakby czołg przejechał. Tarka taka, że przy prędkości >20 rower wpada w takie wibracje, że plomby wypadają.
I okulary z kieszeni też :)

Podsumowując- fajna wycieczka na 2 godziny spokojnej jazdy po lesie. Opony raczej w miarę terenowe. Dużo kamieni, korzeni i trochę piachu.